مرحومه حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحومه حاجیه خانم فخری بهارخانه مادر شهیدان والامقام محمد و غلامحسین نوری پس از تحمل سال‌ها رنج فراق از فرزندانش، شامگاه دوشنبه ۹ مردادماه سال ۱۴۰۲ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه ساعت ۱۷ در گلزار شهدای صالح‌شهر شهرستان گتوند با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

حسن نورانی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

شهید محمد نوری متولد ۱۳۴۹ در شهرستان گتوند دیده به جهان گشود و در سوم بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

شهید غلامحسین نوری از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که سال ۱۳۶۵ در درگیری با دشمن بعثی بر اثر بمباران شیمیایی دشمن مجروح و پس از تحمل ۲۵ سال جراحات جنگ تحمیلی ۶ فروردین ماه ۱۳۹۰ دعوت حق را لبیک گفت و به برادر و همرزمان شهیدش پیوست.

همچنین زنده یاد غلامحسن نوری از رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی بود که در راه دفاع از وطن و در جنگ با بعثی‌ها به افتخار جانبازی نایل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.